Účtovníctvo TAXIFY

Účtovníctvo TAXIFY


Poskytujeme vedenie účtovníctva spoločnostiam, ktoré podnikajú prostredníctvom digitálnej platformy TAXIFY. Vedenie účtovníctva pre spoločnosti, ktoré podnikajú cez túto platformu sa v základe nelíši od štandardnej spoločnosti avšak má svoje podstatné záležitosti.

Prvou je objem faktúr. Ako iste viete, každá jazda prostredníctvom digitálnej platformy je vlastne jedna vydaná faktúra. Ak vezmeme do úvahy ten fakt, že mesačne Vy a prípadne Vaši zamestnanci zveziete 300 klientov, znamená to 300 faktúr. Tento objem dát je potrebné spracovávať priebežne a súvislo aby neskôr neprišlo k vysokému návalu.

Ďalší odlišný spôsob vedenia účtovníctva pre spoločnosti podnikajúce na digitálnej platforme TAXIFY je ten, že všetky prijaté faktúry (teda provízie) sú uhrádzané vzájomným zápočtom. Nedochádza teda k priamemu prevodu financií a úhrade faktúry za províziu. Ešte pred vyplatením Vašej odmeny Vám je vyplatená suma ponížená o províziu.

DPH a TAXIFYDaň pridanej hodnoty sa z prijatých faktúr (za províziu) neplatí. Spoločnosť TAXIFY má zaregistrovanú prevádzkareň na Slovensku a identifikačné číslo dane pridanej hodnoty majú „SK“.

Zrážková daň a TAXIFY – Daň vyberaná zrážkou sa z digitálnej platformy na rozdiel od UBERU neplatí. Táto skutočnosť je podmienená registrovanou stálou prevádzkarňou v Slovenskej republike a registráciou pre daň v SR.

Vedenie účtovníctva spoločnostiam – „TAXIFY“ zahŕňa

  • Zvýhodnená cena za účtovné položky TAXIFY (Faktúry) oproti štandardným
  • Kontrolný výkaz
  • Súhrnný výkaz
  • Zápočty
  • Evidencia záväzkov a pohľadávok
  • Mzdy a personalistika
  • Knihy jázd (na vyžiadanie)
  • Účtovanie PHM
  • Správa a odpisovanie majetku
  • Optimalizácie dani a výdavkov
  • Štatistika (na vyžiadanie)
  • Odosielanie výkazov do sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
  • Odosielanie výkazov na finančnú správu

Máte záujem o túto službu? Kontaktujte nás!


Naše referencie:

Vysoko hodnotim kvalitny profesionalny a ustretovy pristup, komplexne poradenstvo a zastresenie vsetkych potrebnych nalezitosti. Stretnutie bolo mozne aj pocas vianocnych sviatkov a vikendov. Kontakt na vas som uz posunula dalej 🙂 Tesim sa na dalsiu spolupracu.

Mgr. Andrea Šípošová Company CEO mA-Mount, spol. s.r.o.

Ocenujem kvalitu poradenstva. Riesili sme prácu v zahranicií a dostali sme odpoved na kazdu otazku, priame jednanie aj cena super. U inych som ocakaval vyssiu uroven – nebudem menovat. Urcite sa na Vas obratim aj v inej veci. (Zdroj: Google Moja Firma)

Stanislav Kubala

Odporucam. Rychle a priame jednanie. (Zdroj: Google Moja Firma)

Jakub Severín